ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SPIN: TA AΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ HAYLEY WILLIAMS!

12:16 PM

To περιοδικό Spin αυτή την εβδομάδα διαθέτει μια συνέντευξη με τη Hayley, όπου εκείνη απαντά σε πολλές ερωτήσεις σχετικά με τα αγαπημένα της πράγματα.



ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ:
Best Coast. Σίγουρα είναι καινούριοι, αλλά είναι τόσο cool!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ:
"Carrying The Banner” από το soundtrack της ταινίας Newsies. Μεγάλωσα βλέποντας Newsies με τη μητέρα μου - και ευτυχώς και μερικοί από τους φίλους μου. Καλά, αυτοί δεν έχουν δει ποτέ με τη μητέρα μου, αλλά .. 

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ:
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ:
Παγωτό γάλα καρύδας. Θα συνεχίσω να προσπαθώ να κόψω το γάλα από τη ζωή μου ... αλλά το παγωτό είναι μία αδυναμία μου. 

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ:
Το σπίτι της γιαγιάς μου. Φανταστείτε να συνδιάζεται με Cracker Barrel. Είμαι κορίτσι από το νότο, τι περισσότερο θα μπορούσα να χρειαστώ;

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ:
Είμαι εθισμένη στη διασκέδαση.

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ:
The Advantages of Being a Wallflower του Stephen Chbosky. Άκουσα ότι κάνουν μια ταινία γι 'αυτό και η Emma Watson, θα είναι σ' αυτή.

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:
RIP Sidekick 3. Αγαπητέ Steve Jobs: Το iPhone είναι πραγματικά ένα έξυπνο τηλέφωνο, αλλά πρέπει πραγματικά να ανακαλύψετε την δακτυλογράφηση.

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ:
Να παρατηρώ ταινίες τρόμου με τα αγόρια. Ο Taylor μισεί τις αιματηρές σκηνές, αλλά με κάποιο τρόπο πάντα παρακολουθεί αυτές τις ταινίες μαζί μας. Στη συνέχεια, κάποια στιγμή, θα αποχωρήσει από την αίθουσα ουρλιάζοντας.

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ:
Pet Sematary ... Οι ταινίες αυτές με έκαναν αυτό που είμαι σήμερα. Δεν ξέρω ακριβώς πώς αυτό θα μπορούσε να είναι ένα θετικό πράγμα, αλλά είναι.

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΤΑΚΑ:
“Εάν είσουν ένας πρόεδρος, θα ήθελες να είσαι ο Babe-Rahama Lincoln. "

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΣΤΕΙΟ:
Ένας μάγος οδηγούσε στο δρόμο ... και στη συνέχεια μετατράπηκε σε ένα γκαράζ. (Δυστυχώς, όλα τα άλλα ήταν πολύ αισχρά να τα μοιραστώ χωρίς να κοκκινίσω).

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΨΕΜΑ:
"Θα είμαι εκεί σε 5 λεπτά .."

You Might Also Like

0 comments