Η HAYLEY WILLIAMS ΥΠΕΦΕΡΕ ΑΠΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

4:43 PM

H τραγουδίστρια των Paramore αποκάλυψε στο  περιοδικό Cosmopolitan ότι δεν είχε μια εύκολη εφηβία και πως το ότι υπέφερε από εκφοβισμό στο σχολείο!


Η ίδια δήλωσε "Όταν ήμουν μικρή και ζούσα στο Μισισίπι, ήθελα να βρω κάποιους φίλους και να δημιουργήσω το συγκρότημα των ονείρων μου" . " Αλλά κανείς δεν άρεσε τη μουσική που άρεσε σε εμένα’’. 


Στα 13 της, η Hayley και η μητέρα της μετακόμισαν στο Νάσβιλ. Εκείνη άρχισε να ασχολείται με το τραγούδι και παρακουλούθησε ακόμα και μαθήματα φωνητικής για να μάθει πώς μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως την φωνή της.


Όμως, ενώ τα πράγματα πήγαιναν καλά μουσικά, το σχολείο ήταν ένας εφιάλτης για εκείνη. “Ήμουν καινούρια , και το σχολείο ήταν για εμένα όπως η ταινία Mean Girls.” “Mία κλίκα διέδιδε φήμες ότι ήμουν ομοφυλόφιλη. Δεν γνωρίζω ακόμη γιατί εκείνοι το έκαναν. Πήγα σπίτι κλέγοντας μία ολόκληρη μέρα και είπα στη μητέρα μου ότι δεν μπορούσα πλέον να βρίσκομαι κοντά τους. Αποφασίσαμε λοιπόν να κάνω μαθήματα στο σπίτι.”


Ευτυχώς εκείνη αργότερα γνώρισε τους αδερφούς Farro όπου και μοιράστικε το πάθος της για την μουσικη Alternative.


Ένα χρόνο αργότερα, η Hayley και οι φίλοι της κυκλοφόρησαν το πρώτο τους album. “Ήμασταν σε περιοδεία και πήγαμε στη Sonic για να φάμε κατι και αυτό το κορίτσι εμφανίστηκε με τα πατίνια για να δεχθεί την παραγγελία μας. Ήταν το νούμερο ένα κακό κορίτσι. τότε η Hayley είπε “Eίμαι με το συγγρότημα μου ,και είπα, Nαι, δώσε μου ένα corn dog! Ήταν το καλύτερο συνέσθημα στον κόσμο.

You Might Also Like

0 comments