O JOSH FREESE ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ PARAMORE

11:02 PM

Σε μια συνέντευξη με το LA Music blog, ο Josh Freese μίλησε για την συμμετοχή του στο Tour της Νότιας Αμερικής, σχετικά με το ότι είναι «το παιδί του συγκροτήματος» και για πολλά άλλα. Δες την από κάτω:


LA Music : Δηλαδή είστε μαζί με τους Paramore αυτή τη στιγμή ... 
Josh Freese : Ναι! Είμαι μαζί τους στη Νότια Αμερική για 3 εβδομάδες. Είμαστε εδώ για μιάμιση εβδομάδα, και έχουμε άλλη μιάμιση εβδομάδα μπροστά μας, και επίσης τα show εκεί ήταν υπέροχα. Ήταν πολύ cool. 
LA Music : Λοιπόν, η εμπειρία του να κάνετε περιοδία μαζί τους συγκρίνεται με το ότι κάνατε στο παρελθόν; 
Josh Fresse : Λοιπόν, ήμουν πάντα «το παιδί του συγκροτήματος" σε κάθε συγκρότημα που έπαιζα, και ακόμα είμαι. Αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που είμαι ο μεγαλύτερος, και είναι πολύ αστείο (γελάει). Είναι παιδιά!
Ορισμένοι από αυτούς θα μπορούσαν να είναι και παιδιά μου! Πολύ αστείο! 
LA Music : Τα παιδιά σας ενθουσιάστηκαν από τη συμμετοχή σας σε αυτή την περιοδεία; Νομίζω ότι όλα τα παιδιά είναι οπαδοί των Paramore. 
Josh Freese : Έχω μόνο ένα παιδί που μπορεί να ξέρει κάτι γι 'αυτούς γιατί άλλα παιδιά μου είναι πολύ μικρά. Έχω ένα νεογέννητο, ένα 2 ετών και ένα 4 ετών, και στη συνέχεια, έχω κι ένα 10 ετών. Ο δεκάχρονος ξέρει γι 'αυτούς, αλλά ο ίδιος δεν ενδιαφέρεται. Είναι αστείο: ενδιαφέρεται για τη μουσική, αλλά ακόμα περισσότερο για τα βιντεοπαιχνίδια και για την παρέα με τους φίλους του.

By  яⓔ₪ⓔ

You Might Also Like

0 comments