JOSH FARRO: ‘’ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ PARAMORE ΚΑΘΟΛΟΥ’’.

11:28 PM

Οι αδερφοί Farros έδωσαν πρόσφατα αποκλειστική συνέντευξη στο περιοδικό Kerrang!

Ο πρώην κιθαρίστας των Paramore Josh Farro λέει ότι αυτός και ο αδελφός του, Ζακ είναι ενθουσιασμένοι για την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου στη ζωή τους με το νέο τους συγκρότημα Novel American. 


Ο Josh δήλωσε: "Έχω μάθει ότι  είναι τόσο σημαντικό να είναι σε μια μπάντα με  άλλα μέλη που μοιράζονται το ίδιο όραμα, τις επιθυμίες και τους ίδιους στόχους με εσένα. Είναι πολύ απελευθερωτικό. Εμείς δεν γράφουμε μόνο τα τραγούδια για να παιχτούν στο ραδιόφωνο και να πουλήσουν εκατομμύρια δίσκους, γράφουμε απλά τι αγαπάμε και τι ακούγεται καλό, και το απολαμβάνουμε. 


"Νομίζω ότι θα υπάρχουν αρκετοί fans που δεν θα τους αρέσει, επειδή είναι τρελαμένοι με τους Paramore και δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό ", πρόσθεσε. "Νομίζω ότι το πλάνο τώρα είναι να ηχογραφίσουμε ένα EP που θα περιλαμβάνει 5 τραγούδια... Εάν έχουν ανοιχτό μυαλό, νομίζω ότι θα τους αρέσει.


Τέλος, όταν ο Josh ρωτήθηκε εάν του λείπουν οι Paramore, εκείνος απάντησε: "Είναι ακόμα φρέσκο, αλλά εγώ νομίζω ότι δεν μου λείπουν καθόλου. Πραγματικά δεν μου λείπουν καθόλου. Είμαι απλά πολύ ειλικρινής. 
By  яⓔ₪ⓔ


You Might Also Like

0 comments