PARAMORE: «ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ SOLO PROJECT»

1:34 PM

Δεν έχουν περάσει παρά μερικές εβδομάδες, από την δημοσιοποίηση της δήλωσης αποχώρησης του κιθαρίστα Josh Farro από τους Paramore, που χαρακτηριζε το συγκρότημα «κατασκευασμένο προιόν» μεγάλης  δισκογραφικής εταιρείας και  «solo project» της Hayley Williams.
Οι Paramore σε συνέντευξη που έδωσαναποκλειστικά στο MTV, αποφάσισαν να δώσουν απαντήσεις,  προσπαθώντας να απομακρύνουν τα σύννεφα από το μέλλον του συγκροτήματος. Τελικά οι Paramore είναι το solo project της Hayley Williams; H ίδια απάντησε:
«Όταν ήμουν 14 ετών, μου προσφέρθηκε ένα συμβόλαιο. Αλλά δεν ήθελα να γίνω solo καλλιτέχνης, η καρδιά μου έλεγε να είμαι μέσα σε ένα συγκρότημα. Ακόμα δεν ήθελα ούτε να τραγουδάω, μου άρεσε περισσότερο να παίζω drums, για να μπορώ να έχω μπροστά μου όλο το συγκρότημα και το κοινό μας. Όλα όσα γράφτηκαν (στο μήνυμα του Farro) μου φαίνονται τόσο αδιάφορα, γιατί είμαστε σε μια μπάντα και δεν έχει σημασία ποιό όνομα βρίσκεται πρώτο στα συμβόλαια. Αυτά είναι λεπτομέρειες που δεν έχουν σχέση με την μουσική. Ο ρόλος μας είναι να παίζουμε καλή μουσική και αυτό και μόνο πρέπει να χαρίζουμε στους fans μας.»
Αυτή ήταν ίσως η καλύτερη απάντηση που θα μπορούσε να δώσει η Hayley Williams και μας έφερε σε μια ακόμα ερώτηση, που οι Paramore ανυπομονούσαν κυριολεκτικά, να απαντήσουν: Είναι το συγκρότημα ένα κατασκευασμένο προιόν; Η απάντηση δόθηκε από την Hayley Williams:
«Δεν είμαστε κατασκευασμένο προιόν. Παλεύουμε εδώ και χρόνια με αυτή την φήμη,που έχει προκύψει από την εμπορική σχέση της Fueled By Ramen (label που ανήκουν οι Paramore) με την Atlantic Records. Ξεκινήσαμε από το μηδέν και υποστηρίξαμε με πάθος ένα είδος μουσικής που αγαπάμε. Ακόμα δουλεύουμε όπως την πρώτη μέρα, ακόμα στηρίζουμε το συγκρότημα και τους ανθρώπους που μας περιβάλλουν. Κανείς δεν γνώριζε που θα μας βγάλει αυτή η πορεία. Ευτυχώς τελικά, καταφέραμε να ζήσουμε πολλές cool στιγμές και έρχονται κι άλλες


Σε περίπτωση που έχασες την αποκλειστική συνέντευξη των Paramore στο MTV, τώρα μπορείς να παρακολουθήσεις ολόκληρη την συνέντευξη στο MTV.com.
By MTVGreece

You Might Also Like

1 comments