NME: H HAYLEY WILLIAMS ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕ ΠΩΣ Ο ΤΑΥLOR YORK ΘΑ ΑΦΗΝΕ ΤΗΝ ΜΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ FARROS

9:18 PM


"Hayley Williams παραδέχεται ότι πίστευε πως ο Taylor York θα εγκατέλειπε το συγκρότημα το περασμένο έτος...

Η τραγουδίστρια λέει ότι ήταν βέβαια ότι ο Υοrk θα εγκατέλειπε το συγκρότημα, όταν ο Josh και o Zac Farro έφυγαν από το συγκρότημα τον Δεκέμβριο του 2010.

Πιο συγκεκριμένα είπε στο περιοδικό Alternative Press: "Όταν ο Josh και ο Zac έφευγαν, εγώ και ο Taylor δεν είχαμε τόσο στενή σχέση. Ο Jeremy και εγώ ήμασταν πάντα πολύ κοντά τα τελευταία χρόνια. Αλλά ήμουν σίγουρη ότι θα μέναμε μόνο εγώ και ο Jeremy. Φοβόμουν ότι ο Taylor θα έφευγε επίσης. "

Η Williams, στη συνέχεια, είπε ότι αυτή και ο Taylor είχαν μια ειλικρινή συζήτηση στην οποία την έπεισε πως θα παρέμενε στο συγκρότημα

Είπε: 'Εγώ και ο Taylor πήγαμε σε ένα show στο Νάσβιλ και στη συνέχεια πήγαμε για φαγητό και μου είπε: “Ξέρεις, δεν έχω σκοπό να πάω οπουδήποτε. Έχω να δώσω ακόμα πολύ περισσότερα στους Paramore.'' " Και μετά μπήκα το αυτοκίνητό μου, και έκλαψα, και σκούπισα τα δάκρυα μου, και σκέφτηκα ''Εντάξει, θα είμαστε μια χαρά.” '


You Might Also Like

0 comments