O TAYLOR ΧΑΚΑΡΕ ΤΟ TWITTER TΗΣ ΗΑYLEY WILLIAMS

9:55 AM

Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα από τα αγόρια της μπάντας χρησιμοποιεί το Twitter της Hayley και στη συνέχεια λέει ότι δεν ήταν αυτή. Αυτή τη φορά ο Taylor ήρθε και άρχισε να μιλά για το αγαπημένο χρώμα της Hayley, για ελέφαντες. για  κομμωτήρια, κλπ.. Τσεκάρετε τι έγραφε ο Taylor και την αντίδραση της Hayley:


" Ποιο είναι το αγαπημένο σας χρώμα?? Εμένα είναι το ροζ! Οh αγαπώ το ροζ. Επίσης, αγαπώ να πηγαίνω με τους φίλους μου στο σαλόνι νυχιών!"
"Οι ελέφαντες είναι πραγματικά αστείοι, χαριτωμένοι και παράξενοι! Έχω δίκιο!?!?!"
«UH OH Πρέπει να πάω !!!!!"
"Ήξερα ότι αυτό θα συμβεί! ο Taylor χάκαρε το twitter μου. Δεν πρέπει ποτέ να το είχα αφήσει ανοιχτό. Daaahhhhmnnn."
"Συγγνώμη για τη συζήτηση. Το αγαπημένο μου χρώμα δεν είναι πλέον το ροζ. Είναι το πορτοκαλί. Tέλος πάντων σε ευχαριστώ Taylor!"

You Might Also Like

0 comments