ΓΙΑΤΙ Η HAYLEY EMEINE ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ?

9:03 AM

Η Hayley δημοσίευσε στο Live Journal και στο paramore.net  τον λόγο που έμεινε λίγο μακριά από το διαδίκτυο για να ζήσει την πραγματική ζωή. Ελέγξτε τη δήλωση της παρακάτω:

‘’Διέγραψα το twitter από το κινητό μου τις προάλλες και ένιωσα σαν να δολοφονώ μία γίγαντα θυμωμένη αράχνη που ήταν στο γκαράζ μου και με εμπόδιζε να μπω στο αυτοκίνητο μου... το οποίο ήταν καταπληκτικό διότι η αράχνη στην πραγματική ζωή η οποία ήταν στο γκαράζ μου ήταν πραγματικά πολύ τρομακτική .. και το να μην την σκοτώσω στην πραγματική ζωή ήταν σαν πλήρη αποτυχία. Η άποψη μου είναι ότι ένιωσα καλά που το διέγραψα από το κινητό μου. απελευθέρωση! Εκτός αυτού ότι κι αν κάνω δεν είναι ενδιαφέρον.

έτσι με όλον αυτόν τον επιπλέον χρόνο, κάνω παρέα με την οικογένειά μου, βλέποντας το casey anthony trial, προσπαθώ να βρώ 
φαγητό για χορτοφάγους στο Franklin... OH! και κάνουμε και ένα μουσικό βίντεο (<<- Νομίζω ότι αυτό αξίζει ένα tweet)''

You Might Also Like

0 comments